poniedziałek, 2 maja 2011

Trzy filary e-biznesu - Po co ta strona?

No właśnie po co?

Strona internetowa dla biznesmena Internetowego jest jak wystawa sklepowa dla osoby prowadzącej sprzedaż swoich produktów lub usług w tradycyjnym biznesie.

Pomyśl, czy trafiłbyś do sklepu np. z butami nie widząc wystawy w oknie wychodzącym na ulicę, którą właśnie przechodzisz? Czy skorzystałbyś z usług fryzjerskich, gdyby nie było widać, że za szybą pracuje właśnie taki usługodawca?

Otóż to! Strona jest po to, aby zachęcić tych, którzy potrzebują danej usługi lub produktu do zainteresowania lub wręcz skorzystania z nich od razu.

W tym miejscu chciałbym Ci zwrócić uwagę na pewien fakt. Jeżeli przechodzisz ulicą i widzisz przypadkowe wystawy, to zainteresujesz się jedynie tymi, które trafiają do Ciebie akurat dzisiaj, teraz. Jednak nawet wtedy niekoniecznie wejdziesz do wnętrza sklepu.

Jeżeli tego nie zrobisz, nie skorzystasz z oferty, to często zdarza się, że zapomnisz o danym miejscu i skorzystasz z innego w innym czasie, a nie z tego, które właśnie oglądasz. I tutaj muszę Cię pocieszyć, że jest w Internecie na to rada!

Jeżeli ktokolwiek trafi na Twoją stronę w Internecie, a zainteresuje go Twoja oferta powinien zostawić Tobie namiary na siebie. W jaki sposób? Otóż służy do tego przemyślne urządzonko,  które nazywa się autorespondrem.

Jeżeli zainteresujesz swojego czytelnika tym, co oferujesz, to chętnie przekaże Ci on swoje dane do kontaktu. Wystarczy, że będzie to kilka podstawowych danych, czyli: mail, imię, czasem nazwisko. Nieufne osoby pozostaną jedynie przy adresie email. Do nawiązania korespondencji to zupełnie wystarczy, reszta przyjdzie z czasem.

Jeżeli je zdobędziesz, to czas na Ciebie. Pokaż, że jesteś dobry w tym co robisz. Pokaż, ze można się od Ciebie czegoś ciekawego dowiedzieć, że masz do zaoferowania wyjątkowy produkt lub usługę.

A teraz wyobraź sobie, że Twoją stronę odwiedza bardzo wielu internautów. Jedni są zainteresowaniu od razu zakupem, inni zastanawiają się. Nie są do końca przekonani, nie mają w tej chwili wystarczającej motywacji lub zwyczajnie środków finansowych.

Jak myślisz, których jest więcej? Oczywiście, że tych mniej zdecydowanych! Załóżmy, że jest ich 90% wszystkich odwiedzających. Co się dzieje Twoim zdaniem z tymi, którzy nie podjęli dzisiaj decyzji o wejściu z Tobą we współpracę, zakupie produktu lub usługi?

Otóż większość z nich tracisz na zawsze!!!

Jak temu zaradzić? Wprowadzasz na swoją stronę prosty mechanizm zwany formularzem, który pozwala na zapisanie się wszystkich chętnych na Twoją listę subskrybentów. Jeżeli skorzystają z zapisu, Ty zaczynasz wysyłać do nich mniej lub bardziej regularnie interesujące ich informacje. Mogą one dotyczyć Twojej działalności, ale również powinny uczyć i pomagać Twojemu przyszłemu klientowi.

Jak taki autoresponder działa, jak go połączyć ze stroną internetową dowiesz się za darmo zapisując się na nasz kurs internetowy.

Skorzystaj z autorespondera poniżej!

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz